پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تولید یک محصول فناور دیگر

تولید یک محصول فناور دیگر

- 1402/04/11

شرکت فناور نیک فناوران کیان شرق عضو مرکز رشد فناوری نیشابور موفق به اخذ گواهینامه محصول فناورانه (T-COP) از سازمان ملی استاندارد ایران شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد نیشابور خبر از موفقیتی دیگر در این مرکز داد و گفت: بازرسی تطابق تولید (COP) عبارت است از مجموع بازرسی‌ها و نظارت‌هایی که جهت اطمینان از انطباق محصولات تولید انبوه با نمونه اولیه که قبلا گواهی تایید را اخذ نموده اند صورت می‌گیرد. 

وی افزود: بازرسی تطابق تولید شامل دو بخش “ارزیابی اولیه” و “ارزیابی ادواری” می‌باشد. ارزیابی اولیه در مرحله تایید نوع و بعد از بررسی و تایید مدارک انجام می‌پذیرد و هدف آن حصول اطمینان از وجود و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت، وجود و استقرار روش‌ها و دستورالعمل‌های تضمین‌کننده از کنترل موثر در حین تولید و همچنین بازرسی و کنترل نمونه تولید شده با نمونه اولیه می‌باشد.

ناظران ادامه داد: شرکت فناور نیک فناوران کیان شرق عضو مرکز رشد فناوری نیشابور با طی کردن همه این مراحل موفق شده است گواهینامه محصول فناورانه (T-COP) را برای محصول مه ساز امنیتی با نام تجاری مه بیم از سازمان ملی استاندارد ایران اخذ کند.

دستگاه مه ساز امنیتی مه‌بیم در کمتر از چند ثانیه مه غلیظ و قابل تنفسی ایجاد کرده که دید متجاوزین را مسدود می‌کند و می‌تواند علاوه بر جلوگیری از سرقت‌ مسلحانه، جان و مال افراد را نیز نجات دهد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.